CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Isnin, 28 Februari 2011

doSAKah ak tok aku tersenyum~


Yaallah...salahkah aku untuk hidup bahagia??salah ker??
kenapa bila kebahagiaan y aku dpt hanya smntra....knapa yaallah...
apa slh aku.....smua org ckp aku sakit..aku xsakit!!aku sht...:'(
Aku da xsggup nk terima smua ni YAAllah...aku da xsguppp..
AKu cuba tok berubah...aku cuba tok mmbahagiakan org lain tp hanya ak sndri ya bertepuk
seblh tgn...
bncinya org pada aku...
kenapa airmata y menemaniku..tiap hr..knapa bkn ketawa dan senyuman.,,
aku redha mungkin ini blsn dari kau kerna mnyakiti ht org lain 1 ms dahulu...
dosakah aku tok tersnyum..............~

Ahad, 27 Februari 2011

cinta kami....

ASSALAMUALAIKUM....
2tAHUN blog nIe cam terbengkalai jewp..
xdeR Mase nak update blog..
SAPe kat sblh nie??msti trtnya kan...ni my new boyfie....xnew la sgt.....

cinter kami bermula...
mamat ni classmate aku asalnyer,,,,,,
kami xrapat pon....maybe bab msih br kenalankan...
mcm hari2 biasa kami anggp mcm kwn jer..
Dia pon xder menaruh ht kat aku...apatah aku lg,,,
xkan la nak bercnta ngn clasmte ckup lah aper y da jd....
tahlah awalnya meluatnya aku kt dia nie....serius tatipoo!!!mcm2 aku kutuk dia,hahhah..kalo dlm lab stiap kali lab dia msti bisikkn kt tliga ak "syg i love u"..kdg2 terjerit2 ak meluat...ngn sikp mcm 2,1hr tu ak msg mmt neh minx tlg emailkan assgnmnt...ak trkjt la plak ler dia wat "ask me topup".bertmbh meluat plak ak...yer r ms 2 bf ak pon xpnh wt mcm 2 kih3...Disebabkan lurus bendulnya la ak nie,share la topup kt mamt neh..tiba2 dia emailkan kat aku "eika hunk syg aku x"..ms 2 ak on9 kat luar ruma kt t.intan...ms 2 angin mak aih....kuat sgt betmnkan milo suam segere haha..esOKnya ak pon balik...ke ipoh...,mlm 2 dia im aku kt facebook....eika jom couple...aku plak sewenang jer jwb..."ok"...haih ak pon plik ak ni betoi ker??2mgu tmpoh kmi ikt perjnjian,,,alhmdllah..kmi ikat tlian dlm perhubungn...dia sgt ak cnta........skrg..2bln ak amik ms tok mmhmi drinya dan menyintainya,,,2bln 2 bkn bermksd ak bnci pdnya tp ak msih ragu2.....aku megharapkan sgt dia dpt mengubh drnya..bkn kerana aku tp kerana ALLAH SWT dan dirinya sndiri...aku xpndg lnsg hrta nya...ckuplah perhatian dan ksih sygnya..b,,my Syg b sgt2...my nak kita akhiri hidup kita dengan perkahwinan...........EIKA ADLI 18 APRIL 2010
Terdapat ralat dalam alat ini