CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Jumaat, 19 Ogos 2011

CORETAN SEORANG GADIS










Kasih itu umpama air sungai yg mengalir ke muara tetap setia selamanya
sayang itu umpama angin yg berpupuk ia tetap membelai mesra
cinta itu umpama ombak yg memukul panta
adakalanya lembut...adakalanya ganas dan menyakitkan...
benci umpama banjir yg melanda kerana kita bisa mati kerananya
sekiranya tidak pandai mengawalnya
daku hanyalah rembulan d langit,
ku hanya d lihat cantik
ku hanya ingin menerangi malam yg gundah
namun ku punya hati tiada yg tahu
betapa mukaku yg berkedut dan badanku yg mengigil
sekiranya kau tahu..adakalanya aku malu sendirian
lalu ku sembunyikan wajahku tapi kamu pula terasa rindu
adakalanya daku merajuk d beberapa lama
namun daku jua rindu pada mu lantas ku mengambangkan diri ini
agar kau tahu yg KU TAK BISA MENINGGALKANMU..








Isnin, 15 Ogos 2011

SelamaT MEnyambut RAmadahan


ASSalamualaikum..
lama shika x update blog..mlm ni rs mncari blog plak..
anyway hows ur puasa...da buat persiapan tuk raye?
hurm shika taun ni xder persiapan pon nak raya..coz da 2 thun my raye mcm xbest je...im really mis my atuk..mis a lot!nak wat camner ALLAH Lbih menyayangi atuk,,shika redha..
rndu juga pada shbt baik aku siti zulaikha binti abdul yusuf YG meninggl dunia pd hari pertunangan aku,betul2 sedih sgt saat terakhir besama tiqa..hurm ujian mematgkan diri ku tuk lebih mengenal dunia...
ummm whats about im wif my love?nothing 2 share,,juz sabr jer la,..mls nak pkir,mls nak marah n also mls nk tegur apa2 da..i think thats enough tgungjawab tuk membentuk...mungkin driku pon xbetol nak nshtkn org kan..juz fokus for my further stdy,my future..nak mencari ilmu...nak cr dwet nk bina kuarga yg aman bahagia,..xnak lagi duduk ats tohmahan org....nak buktikan mata dunia ak boley!yes i will!!
demi tok anak ku yg akn dilahirkan nnti AIDIL ZAFRAN..MUMMY alwayz wif u..i alwayz waiting 4 u..my lovely son :)
Terdapat ralat dalam alat ini