CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Jumaat, 20 Januari 2012

Luahan hati aku



Dalama aku update blog..hari ni terasa plak teringat kat blog..ALmaklumlah kuliah da bermula,masa pon banyak pada mentelaah..Pagi ni 1.24 am..tetiba aku rasa hiba..alankah hidup ini seperti ombak,ada pasang surutnya..YaALLAH,berat betul ujian kau padu hambamu yang kerdil ini..Aku rasa seperti diri ini tidak lagi dihargai oleh lelaki yang penah aku sayang,penah aku jaga,penah aku bimbing.,alangkah hina nya aku rasa dilakukan seperti ini.

Manusia cepat benar berubah hati,cepat benar melupakan kebaikan yang kita buat..buruk saja yg mereka nampak..begiulah dengan dia,sepatutnya dia paham keadaan aku,sentiasa memberi sokongan pada aku untuk belajar,Tapi tidak..aku yang sering dipersalahkan..tiap saat pasti kesalahan aku dicari,cpt benar kau berubah wahai hati..kau lupa akulah org yg selalu ada bersama kau,aku la perempuan yang sentiasa mencintai kau,akulah permpuan yg menerima segala nya yg kau ada,,tapi kenapa?
kenapa sedikit pon kau xpenah nak fahami aku?menghargai aku?kenapa?tiap hari aku menangis kerana memikirkan jaraki jauh antara kita,perasaan rindu xboleh lagi dipisahkan bersama detik2 yang ada sama seperti jam yang pernah aku hadiahkan pada kau,,

Betapa hinanya aku pada diri kau kan wahai kekasih hati?sehingga kau seksa aku sampai ke tahap ini.Apa salah aku?apa dosa aku?AKu tahu aku xsempurna macam permpuan lain...tapi aku ikhlas cintakan kau,,,aku ikhlas wahai kekasih hati........
aku terima kekuarangan yang kau ada,aku sanggup gadaikan nyawa dan segalanya demi bahagiakan kau,tapi sikit pn kau xpenah nak hargai semua itu...

Sekarang aku cuba melupakan diri kau,walaupun dalam keadaan terpaksa tapi itu la yang ptut aku lakukan sebab aku xnak lagi kau terpaksa tok cintaka manusia yg banyak kekurangan seperti aku ini..YaALLAH,aku xredha sebenarnya,tapi aku pasrah...JIka itu yang kau tentukan,..Aku xdpt menolak Keskuasaan mu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan