CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Selasa, 20 September 2011

ITULAH MASA ... '')


Aku hanya akan hidup hari ini, maka aku akan
mengucapkan, "Wahai masa lalu yang telah berlalu dan selesai,
tenggelamlah seperti mataharimu. Aku tak akan pernah menangisi
kepergianmu, dan kamu tidak akan pernah melihatku termenung sedetik pun
untuk mengingatmu. Kamu telah meninggalkan kami semua, pergi dan tak
pernah kembali lagi." "Wahai masa depan, engkau masih dalam kegaiban.
Maka, aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri
hanya untuk sebuah dugaan. Aku pun tak bakal memburu sesuatu yang
belum tentu ada, kErana esok hari mungkin tak ada sesuatu. Esok hari
adalah sesuatu yang belum diciptakan dan tidak ada satu pun darinya yang
dapat disebutkan." "Hari ini milik Anda"~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan