CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sabtu, 7 Mei 2011

my twins auni's

ComEL X???
KORunk Nak tahu ker ni sape??ni la anak ksygn aku..
anak2 buah sulung aku.....
what is the best story about them?
lets me story yeah![cer citer2~]
ni anak buah aku....yang blah kiri 2 1st twin
namanya auni nor batrisya
then yang blah knan 2 opcos la 2nd twin kan
namanya auni nor qaleesya..
dalam family aku....dalam x menimang anak kcil permpuan....
seng jer nak kira...umur aku la 20 thun bab aku jer cucu pmpuan spnjg aku dilahirkan..
pecah rekod aku memegang tahta itu smpai la skunk ak sorunk jer,,
smpai ke cicit pulak..tu!Tuhan bg cicit kt famly aku pmpuan!kmbr lak tuh.
bak kate org skunk ni "FIRST TRIAL TWIN PACK"
to BATRISYA n QALEESYA maksu syg sgt kat uol!
Semoga Menjadi Anak y SOlehah~
...AMIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan