CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Jumaat, 24 Jun 2011

KENAPA KAU XPENAH PHM AK


Satu hari xpnah ak xmenangis..hidup ak bertemankan air mata dan mkn hati ngn sikap dia..hebatnya ALLAH uji aku...mcm2 dia buat aku...tapi ak ni sabar jer..ak mengalah apa yang dia buat...aku dimaki,dihina tiap2 hari.,kdg2 aku pon pelik kenapa ak lemah sgt nak bantah dia,kenpa yer,,kenapa dia wat ak macm ni..setahun ak kenal dia,mana pergi kasih syg dia...kenapa aku masih lagi tunggu2 kan dia,padahal..ramai laki nakkan aku...AKU TINGGALkan org yg betul2 sygkan aku...cntakan ak,tiap saat menyanjungi dan menghrmati ak...kenapa aku xtinggl kan jer dia,knapa aku tgu2 dia..sedgkan aku yang hri2 sakit sebb dia..YaALLAH,kau ubah la sikap dia YAallah...AK DA usaha sgt2 yaALLAH,tp ak GAGAL!ak tewas lagi.,bukak kanlah pintu hatinya YAALAH tok dia berubah,ak tkut nak terima hakikat..bila ak mmbenci dia tok selama2nya dlm hdup aku,berila aku kekuatan....

1 ulasan:

  1. sabar jer la wei...mybe ader hikmah sesuatu tu ber laku..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini