CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Isnin, 27 Jun 2011

MELUAHKAN PERASAAN



Aku takde tmpt nak meluahkan perasaan ak ni..nAsib baik ader blog,harap la ringan sket beban yang aku tgung..hari ni msuk hari ke-4 ak brgduh dgn dia..xdengr suara dia,xdengr berita dia..bab ak da remove dia dr fb..dia pon macam kisah xkisah je pemergiaanaku,mungkin ak yg lebih2 sgt sygkan dia.,yelah yang buruk smuanya aku,yg baik smuanya dia kan..hr ni jugak hari ke-4 ak x sentuh lansung mkanan,ksian mak pent msk tp aku xmakan..ak betul2 xder selera,kenyang sgt dgn perangai dia..subuh ni aku demam,rasa nak pitam pon ader,yg aku thu mengs x benti2,,,kdg2 aku rasa bdohnya aku ni,rosakkn dri sndri demi cnta,,padahal ramai jer lagi lelaki kt dunia ni...kenapa aku xbg jer peluang kt depa,ok lah aku bg sebab kenapa..bab aku sush nak jth cnta,bab ini la 1st time aku betul2 jujur ngan lelaki,,tp ak dipermainkan..pula,,"JGN LA SALAH KAN PEREMPUAN BILA PEREMPUAN PSG SKANDEL"..Betullah ak sllu dengar orang kata,"cinta tu sakit"...
mmg betol!TerLalu skit sgt2...kenapa lelaki xphm smua 2,,bg ak...2011 ni adalah thun ak da mula matang,wlau xbyk tapi ak cuba,aku ingt xnk lagi jatuh cnta,bb ak rs cnta aku sekrg ni cinta mati,hingga hujung nyawa kalo boley,tp aku silap rupanya...cnta aku tu hanya sia2,pengorbanan aku tu mcm xda maknanya..aku xmintak pon dibalas,cukup la dihargai da sgt2 ak gembira da,sekarang baru aku sedar tmpt aku dimana,,ak bukan anak org kaya,ak pon buknnya ctik tp ak ada 1 cnta..cinta yg abadi selamanya,biarla org nk meletakkan aku ditahap yg mana,hanya org yg betul2 kenal aku je thu siapa aku sbnrnya....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini