CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Selasa, 28 Jun 2011

RUMAH KEDUAKU-FACEBOOK


Helo!testin2~
Skrg ni pukul 1:02 am..so tataw nak buat ape,nak on9 fb tp tetibe lak fb inform kat aku
"Akaun anda tidak dapat digunakan buat sementara disebabkan penyelenggaraan laman. Dijangka ia dapat digunakan semula dalam masa beberapa jam. Kami mohon maaf atas kesulitan ini."Uwaaaa...pns ht aku ni,,ouH lper korunk taw x fb 2 apa??HAHA,tpu la xtaw kan,"FACEBOOK"..Aku shARe skit ttg sejarah fb ni,fb diasaskan oleh Mark Zuckerberg pd(4 feb 2004,fb ni sbnrnya direka sbg media prhungn antara stdent HARVARD(kolej)..tp kampus lain pon trut serta stdent diorg buat akaun,so fb ni mcm berkmbg,,Mark pon amik kesempatan nak kmbgkan lg fb ni untuk semua org,mark n 2kwn dia nama,,alamak!xtaw la nama,mgmbngkan fb dengn bermodalkan 500 ribu US Dollar.
Mark ni plak dpt plak twran oleh friendster(pnh dgr x?)tp beliau mnolak tawrn 2,xsia2 beliau tolak,then dpt lak lg dana 12.7juta us dollar tok kmbgkan fb.,
facebook jugak pnh ingin dibeli oleh yahoo,dan twrn viacom,tp mark tolak lg..
Now!fACEBOOK SMAKIN BRKMBG MAJU!Buat ms ni xda 1 jejaring sosial lain yg dpt mndingi fb,lebih dr 25 juta,aktif fb termsuk la aku haha!
aku plak ADE akaun ni sejak umur aku 18 THUN..(2009),DLU lyn myspace je,skunk ms pon dalama xbukak da,fb ni da mcm RUMAH KEDUA AKU ~ :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini